شراب تلخ میخواهم...

شاید

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ق.ظ

شاید

خداحافظ

باید فکر کنم

  • مانا ...

نظرات  (۱۲)

کجا؟؟؟؟؟؟
بابا جان بیا یک وبلاگ دیگه بزن همش هم رمز دار کن 
سلام
خداحافظ ؟!!!
نکن اینکارهاتو
عی باباااا
تو دنیای نت بهم ثابت شده کسی که حرف رفتن میزنه بالاخره میره
چند وقت قبل هم خواستی بری زورکی موندی
......................
حتما خاطره ای اذیتت میکنه
منتظرم برگردی
تک جونم سلام ،دلمون برات تنگ شده بوس بوس ،بابا جان یک وبلاگ دیگه بزن 
تک کجایی پسو بیا دلم تنگ شده
سلامممم

بلههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟
درست خوندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی چی اون وقت؟؟؟؟

زود تند سریع ی مطلب بلند بالا بنویس که من خیلی دلتنگ نوشته هاتمممممممممم

بدو زوددددددددددددددد

خواهری جانمممممممممممم... دوستت دارمممممممممممم
نکن این کارو با قلب ِ کوشولوی ِ من :(

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
درود بر هموطن خوب من 

پس کو کامنت ه من ؟ 

خخخخخخخ
درود بر هموطن خوب من 

حسودی مان میشود . منم میخوام وبلاگم رو ببندم .

تو رو خدا این دو تا منو کشوندن . یه عمر ماچ مالی میکردن و حالا بیا ببین چی قربون صدقه میشن واسه هم و چی جینگولک بازی ها از خود شون در وکنن . 

این تیکه کامنت ه هموطن نیلوفری بلاگفا منو داره خفه میکنه ها . 

نکن این کارو با قلب ِ کوشولوی ِ من ) 

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یکی بیاد به داد ه دلم برسه . اصلنم وبلاگمو می بندم  . زودی بیاین منصرفم کنین . زود ها . خخخخخخخخخخ

تک جونم منتظر نوشته هات هستم
تک جدا رفتی؟؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی